Kisah Chot & Chet

View previous topic View next topic Go down

Kisah Chot & Chet

Post by tukulkarat on 2010-03-16, 14:57

Chot baru habis main bolasepak dan berjalan menuju ke kereta. Tiba di
keretanya, Chot dapati ada kesan kemek di sebelah pintu pemandu
keretanya seperti terkena bolasepak.

Keesokkan harinya, Chot membawa kereta itu ke woksyop. Mekanik di
woksyop tu yang sememangnya tahu akan ke'bendul'an Chot, cuba nak mempermainkan
Chot. Dia memberitahu, sekiranya Chot meniup melalui lubang ekzos
keretanya itu... pintu yang kemek itu akan kembung kembali dan
keretanya akan kelihatan seperti sediakala.

Maka, Chot pun pulang ke rumah dan mula meniup melalui lubang ekzos
keretanya itu. Tiada apa-apa yang berlaku. Chot meniup dengan lebih
kuat lagi namun tetap juga tiada apa-apa yang berlaku.

Teman serumahnya, Chet... keluar dan bertanya, "Apa hang buat tu?" Chot
menjelaskan kepada Chet bagaimana mekanik di woksyop tadi telah
mengarahkannya untuk meniup melalui ekzos kereta supaya kemekan di
pintu keretanya akan kembung semula..

Chet menggeleng-gelengkan kepala, ketawa berdekah-dekah sambil berkata,
"HELLLLO!! Awat la hang ni mangkuk sangat? Hang kena tutup semua cermin
tingkap kereta ni dulu!"

lol! lol! lol!

tukulkarat
Active Member
Active Member

Number of posts : 58
Age : 52
Location : Doha
Registration date : 2009-08-13

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Chot & Chet

Post by rizi the doll on 2010-03-17, 06:45

Chit (kawan Chot ngan Chet) pesan... kena selotape tingkap jugak...
hehehe

rizi the doll
Active Member
Active Member

Number of posts : 347
Age : 37
Registration date : 2008-11-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Chot & Chet

Post by Chian on 2010-03-17, 08:23

Aduih,

Kadang2 teringat diri sendiri bila baca kisah camni. Sebelum bagi advice kat orang ............ pikir berkali2 dulu. Silap2, lagi haru. Ha ha ha.

Chian
Active Member
Active Member

Number of posts : 551
Registration date : 2009-04-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Chot & Chet

Post by Wak on 2010-03-17, 10:09

Kesian kat Chot..membazir tenaga dia jer tiup ekzos tu...

geek

Wak
Active Member
Active Member

Number of posts : 471
Registration date : 2008-12-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Chot & Chet

Post by mba2009 on 2010-03-18, 22:49

Chat kawan Chot, Chet, dan Chit kata kena beli Air Compressor kena siap beli controller...kena man man tak bleh telebih "pam" nanti pecah lak keta tu...

mba2009
Active Member
Active Member

Number of posts : 219
Age : 50
Registration date : 2009-07-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Chot & Chet

Post by kutu_beramboi on 2010-03-20, 17:26

kalau tak salah kutu ... diakhir cerita ini ... kelima2 sekawan tu telah bersilih ganti amik giliran meniup ekzos tu ... mereka terdiri daripada hang ...

chot
chet
chit
chat
chut

kutu_beramboi
Active Member
Active Member

Number of posts : 597
Location : Qatar
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Chot & Chet

Post by rizi the doll on 2010-03-21, 06:31

kutu_beramboi wrote:kalau tak salah kutu ... diakhir cerita ini ... kelima2 sekawan tu telah bersilih ganti amik giliran meniup ekzos tu ... mereka terdiri daripada hang ...

chot
chet
chit
chat
chut

Kutu lupa sorang lagi kawan dia...
chot
chet
chit
chat
chut
dan Bob.... hehehe

rizi the doll
Active Member
Active Member

Number of posts : 347
Age : 37
Registration date : 2008-11-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Chot & Chet

Post by kutu_beramboi on 2010-03-23, 15:55

rizi the doll wrote:
kutu_beramboi wrote:kalau tak salah kutu ... diakhir cerita ini ... kelima2 sekawan tu telah bersilih ganti amik giliran meniup ekzos tu ... mereka terdiri daripada hang ...

chot
chet
chit
chat
chut

Kutu lupa sorang lagi kawan dia...
chot
chet
chit
chat
chut
dan Bob.... hehehe


lol!

kutu_beramboi
Active Member
Active Member

Number of posts : 597
Location : Qatar
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Chot & Chet

Post by Alameda on 2011-07-29, 14:02

Didn't get it. Can anyone explain me what's it all about?

Alameda
Newbies
Newbies

Number of posts : 1
Registration date : 2011-07-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Chot & Chet

Post by Sponsored content Today at 04:20


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum