Ayah Buat Magik ...

View previous topic View next topic Go down

Ayah Buat Magik ...

Post by tukulkarat on 2010-03-07, 09:11

Malam tu, sepasang suami isteri dah bersiap-siap nak masuk ke bilik tidur bila tiba-tiba mereka terdengar suara anak bongsu mereka menangis.
Mereka pun pergi mendapat anak itu lalu bertanyakan kenapa dia menangis..

Si anak menjawab dia tertelan duit syiling lima sen dan sekarang dia takut akan mati sebab tertelan duit tu, lalu terus menangis teresak-esak.

Si ayah yang buntu nak memujuk anak itu tiba-tiba teringat duit dalam poket seluarnya lalu mengeluarkan duit lima sen. Kemudian si ayah berpura-pura membuat magik dan mengeluarkan duit lima sen dari belakang telinga anaknya. "Ha, kan ayah dah keluarkan ni."
Si anak teruja dan terus berhenti menangis.

Sepantas kilat anak itu mengambil duit lima sen itu dan menelannya lalu berkata, "Buat lagi sekali ayah." Shocked

tukulkarat
Active Member
Active Member

Number of posts : 58
Age : 52
Location : Doha
Registration date : 2009-08-13

View user profile

Back to top Go down

Re: Ayah Buat Magik ...

Post by Wak on 2010-03-07, 10:27

oic...makin parah jadi nya.

Wak
Active Member
Active Member

Number of posts : 471
Registration date : 2008-12-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Ayah Buat Magik ...

Post by kutu_beramboi on 2010-03-07, 17:35

apa punya jenis anak la budak tu ...
jgn2 masa kecik2 perangai ayah dia pun sama mcm tu jugak ...
bapak borek anak rintik ...

kutu_beramboi
Active Member
Active Member

Number of posts : 597
Location : Qatar
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Ayah Buat Magik ...

Post by rizi the doll on 2010-03-08, 06:40

teringat masa zaman tadika...
makan chewing gum traffic light (ada 3 bijik lam plastic)
time chewing gum tuu lam mulut, Rizi gie main bola... and then tertelan...
esok nyer... dok tgh put put... keluaq sebijik bola... hahahaha

rizi the doll
Active Member
Active Member

Number of posts : 347
Age : 37
Registration date : 2008-11-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Ayah Buat Magik ...

Post by kutu_beramboi on 2010-03-13, 08:12

rizi the doll wrote:teringat masa zaman tadika...
makan chewing gum traffic light (ada 3 bijik lam plastic)
time chewing gum tuu lam mulut, Rizi gie main bola... and then tertelan...
esok nyer... dok tgh put put... keluaq sebijik bola... hahahaha


tu nasib baik keluar, kalau tak ... tak ke naya ...
erm, apa jadi kalau tak keluar eh ? jadi batu karang ke ...

kutu_beramboi
Active Member
Active Member

Number of posts : 597
Location : Qatar
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Ayah Buat Magik ...

Post by Sponsored content Today at 00:22


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum