Pelajar Kolej Perubatan ...

View previous topic View next topic Go down

Pelajar Kolej Perubatan ...

Post by tukulkarat on 2010-03-07, 09:07

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang- kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry"
Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki"
Mereka hampir bergaduh pasal hal ni.
Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?"
Pelajar B pun setuju dan mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ... pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang. .. lol!

tukulkarat
Active Member
Active Member

Number of posts : 58
Age : 52
Location : Doha
Registration date : 2009-08-13

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelajar Kolej Perubatan ...

Post by Wak on 2010-03-07, 10:26

kelawar ..ooopss maaf...kelakar lawak ni.



Smile

Wak
Active Member
Active Member

Number of posts : 471
Registration date : 2008-12-17

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelajar Kolej Perubatan ...

Post by kutu_beramboi on 2010-03-07, 17:37

tukulkarat wrote:Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang- kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry"
Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki"
Mereka hampir bergaduh pasal hal ni.
Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?"
Pelajar B pun setuju dan mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ... pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang. .. lol!


tu la org tua2 cakap ... terlampau pandai pun susah jugak ... entah apa2 punya tanggapan yg dibuat oleh 2 orang bakal doktor tu ...

kutu_beramboi
Active Member
Active Member

Number of posts : 597
Location : Qatar
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelajar Kolej Perubatan ...

Post by rizi the doll on 2010-03-08, 06:36

jadi cam cerita Buli..
Doktor tuu punya lah balut pesakit dia cam mummy...
lepas tuu pesakit dia cakap... "tapi doktor... saya cuma demam jer..."
tak ker haru biru camtuh....


rizi the doll
Active Member
Active Member

Number of posts : 347
Age : 37
Registration date : 2008-11-18

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelajar Kolej Perubatan ...

Post by kutu_beramboi on 2010-03-13, 08:09

rizi the doll wrote:jadi cam cerita Buli..
Doktor tuu punya lah balut pesakit dia cam mummy...
lepas tuu pesakit dia cakap... "tapi doktor... saya cuma demam jer..."
tak ker haru biru camtuh....



aah la rizi ... mmg kelakar cite tu kan ...

kutu_beramboi
Active Member
Active Member

Number of posts : 597
Location : Qatar
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Pelajar Kolej Perubatan ...

Post by Sponsored content Today at 18:01


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum