KAt mane ... nak dapat air soya

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

KAt mane ... nak dapat air soya

Post by ali77 on 2008-09-14, 12:08

salam .. i member baru kat sini...
saje nak tahu .. kat mane boleh beli air soya kat sini.
dulu pernah dapat kat lulu satu kotak QR4 tapi sekarang susah nak cari..
ada kat megamart -Organic Soya -sampai QR50 sekotak sedangkan kat kl sekotak MYR2.oo

ali77
Newbies
Newbies

Number of posts : 11
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by kutu_beramboi on 2008-09-14, 14:42

ali77 wrote:salam .. i member baru kat sini...
saje nak tahu .. kat mane boleh beli air soya kat sini.
dulu pernah dapat kat lulu satu kotak QR4 tapi sekarang susah nak cari..
ada kat megamart -Organic Soya -sampai QR50 sekotak sedangkan kat kl sekotak MYR2.oo


waalaikumsalam ali,
selamat datang kutu nak ucapkan. semoga ali sejahtera didalam menjalani ibadah puasa dengan penuh keriangan dan kecemerlangan. seingat-ingat kutu la, kutu pernah ternampak air soya dengan menggunakan nama SoyRich kat FFC dulu2. skrg tak tahu la ada lagi ke tidak. cuba2 la ya.

kutu_beramboi
Active Member
Active Member

Number of posts : 597
Location : Qatar
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by sandune DK on 2008-09-14, 16:03

tunggu la hari Jumaat nih....mesti ada yang jual air soya kat bazaar ramadan Hayatt Plaza.....

sandune DK
Active Member
Active Member

Number of posts : 93
Registration date : 2008-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by ahmadhasnan on 2008-09-15, 08:05

ada ke nnt org nk jual air soya..???
baru nie kat embassy dah tlepas...harap sape yg nk jual kat hyatt plaza nie bole la buat byk skit yea...hehehe

ahmadhasnan
Active Member
Active Member

Number of posts : 97
Registration date : 2008-04-26

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by mokku_chomer on 2008-09-15, 14:12

kalu anggor nok minum air soya sampai kembung tuh, buleh gok kite tulung buwat. Beli la kacang soya banyok sket wak mai dumoh....buleh kite tulung masok. Tapi raser tuh doh tahu la guane......air tangan mokcik tua la katakang .....bukan air tangan aweks...

mokku_chomer
Active Member
Active Member

Number of posts : 31
Registration date : 2008-09-14

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by kumin_gonewiththewind on 2008-09-15, 15:45

bg la kordinat umah...
ambe nok antor kacang soya..... Very Happy

kumin_gonewiththewind
Active Member
Active Member

Number of posts : 36
Registration date : 2008-04-06

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by fauzana5828 on 2008-09-15, 18:46

eeeleerrrr..ada org tu kan, kita suruh gi tengok ada lagi ker tak air yg dia jual, terus lesap macam tu ajer kat embassy hari tu, kompunan nye, nasib baik nye dok ngidam.. hikhikhik, jual lagi dok kat hyatt nanti ..

fauzana5828
Active Member
Active Member

Number of posts : 62
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by fauzana5828 on 2008-09-15, 18:47

amboi kumin ngan mokku, jauh benor rumoh demo duo org yer, sampai kena hantor koordinat rumah...hehehe, naik kapal laut ker nak gi antor kacang soya

fauzana5828
Active Member
Active Member

Number of posts : 62
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by mokku_chomer on 2008-09-15, 18:47

kumin_gonewiththewind wrote:bg la kordinat umah...
ambe nok antor kacang soya..... Very Happy


36" 32" 40"...anjak 2 tapak ke kiri, pahtu pusing 3 kali pahtu lompat 5 tapak ke depan, pahtu pusing 27 degree ke timur laut...juppa ar nanti tuh..

mokku_chomer
Active Member
Active Member

Number of posts : 31
Registration date : 2008-09-14

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by mokku_chomer on 2008-09-15, 18:49

fauzana5828 wrote:eeeleerrrr..ada org tu kan, kita suruh gi tengok ada lagi ker tak air yg dia jual, terus lesap macam tu ajer kat embassy hari tu, kompunan nye, nasib baik nye dok ngidam.. hikhikhik, jual lagi dok kat hyatt nanti ..


Biaser la...dengor crita saknim, mok angkat dia balik Mesia doh....dia takdok orang doh nok manje tuh...

mokku_chomer
Active Member
Active Member

Number of posts : 31
Registration date : 2008-09-14

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by fauzana5828 on 2008-09-15, 19:06

patutler baru suruh kita wat nasi ayam, rupa2nya mak angkat dia dah tak der, baru nok cari kakak angkat pula yer.. mok ku sampai dah ker kacang soya kumin...jauh benar rumah komer yer....nye rasa kalu mokku masak apa pun sodap, bila mokku nok buat makan, nye lama dah dok gi umoh mokku ni

fauzana5828
Active Member
Active Member

Number of posts : 62
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by fauzana5828 on 2008-09-15, 19:08

kepada adik angkat tu, kalau terbaca ni, ketawalah besar2 yer, pas tu nganga dan makan lah nasi lauk kicap kat rumah tu sebab mak angkat tak der hehehehehe.. nanti ler kakak angkat panggil makan seblm blk msia yer

fauzana5828
Active Member
Active Member

Number of posts : 62
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by HERO on 2008-09-16, 01:09

fauzana5828 wrote:kepada adik angkat tu, kalau terbaca ni, ketawalah besar2 yer, pas tu nganga dan makan lah nasi lauk kicap kat rumah tu sebab mak angkat tak der hehehehehe.. nanti ler kakak angkat panggil makan seblm blk msia yer

x per lah.....bapak angkatkan ader lagi....baru jah tadi bapak angkat bwk makan kat thai smile....dok gitu anok2 angkat weyyy.....

*tengah dok cari calon2 mak angkat baru....masok ikan goreng ngan gulai terung pun jadi doh....janji ader sambal belacan.... bounce bounce

HERO
Active Member
Active Member

Number of posts : 76
Registration date : 2008-04-05

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by mokku_chomer on 2008-09-16, 11:45

x per lah.....bapak angkatkan ader lagi....baru jah tadi bapak angkat bwk makan kat thai smile....dok gitu anok2 angkat weyyy.....

*tengah dok cari calon2 mak angkat baru....masok ikan goreng ngan gulai terung pun jadi doh....janji ader sambal belacan.... bounce bounce[/quote]






"Hmmm....macam biasa ku dengar jer lauk pauk macam di atas tuhh....tapi...dimana yah????"


Last edited by mokku_chomer on 2008-09-16, 11:52; edited 1 time in total

mokku_chomer
Active Member
Active Member

Number of posts : 31
Registration date : 2008-09-14

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by mokku_chomer on 2008-09-16, 11:48

fauzana5828 wrote:patutler baru suruh kita wat nasi ayam, rupa2nya mak angkat dia dah tak der, baru nok cari kakak angkat pula yer.. mok ku sampai dah ker kacang soya kumin...jauh benar rumah komer yer....nye rasa kalu mokku masak apa pun sodap, bila mokku nok buat makan, nye lama dah dok gi umoh mokku ni





He..he...he.....nok mari umoh tu, mari je la....dok kang nok tunggu ajok makang jer kut...
InsyaAllah, tengoh duk tengok anok bulang la leni...nok booking tarikh nok ajok kengkawang berbuke kat teratak buruk ku...se agi, tengoh duk planning lauk pauk getek..balik-balik gulai terung ngan ikang goreng ngan sambal belacang kang...boring pulop!

mokku_chomer
Active Member
Active Member

Number of posts : 31
Registration date : 2008-09-14

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by kutu_beramboi on 2008-09-16, 14:59

mokku_chomer wrote:
fauzana5828 wrote:patutler baru suruh kita wat nasi ayam, rupa2nya mak angkat dia dah tak der, baru nok cari kakak angkat pula yer.. mok ku sampai dah ker kacang soya kumin...jauh benar rumah komer yer....nye rasa kalu mokku masak apa pun sodap, bila mokku nok buat makan, nye lama dah dok gi umoh mokku ni

He..he...he.....nok mari umoh tu, mari je la....dok kang nok tunggu ajok makang jer kut...
InsyaAllah, tengoh duk tengok anok bulang la leni...nok booking tarikh nok ajok kengkawang berbuke kat teratak buruk ku...se agi, tengoh duk planning lauk pauk getek..balik-balik gulai terung ngan ikang goreng ngan sambal belacang kang...boring pulop!


jemputan ni berbentuk singular ke plural ?
lol!

kutu_beramboi
Active Member
Active Member

Number of posts : 597
Location : Qatar
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by mokku_chomer on 2008-09-16, 15:03

kutu_beramboi wrote:
mokku_chomer wrote:
fauzana5828 wrote:patutler baru suruh kita wat nasi ayam, rupa2nya mak angkat dia dah tak der, baru nok cari kakak angkat pula yer.. mok ku sampai dah ker kacang soya kumin...jauh benar rumah komer yer....nye rasa kalu mokku masak apa pun sodap, bila mokku nok buat makan, nye lama dah dok gi umoh mokku ni

He..he...he.....nok mari umoh tu, mari je la....dok kang nok tunggu ajok makang jer kut...
InsyaAllah, tengoh duk tengok anok bulang la leni...nok booking tarikh nok ajok kengkawang berbuke kat teratak buruk ku...se agi, tengoh duk planning lauk pauk getek..balik-balik gulai terung ngan ikang goreng ngan sambal belacang kang...boring pulop!


jemputan ni berbentuk singular ke plural ?
lol!


Untuk sesapa yang ada rezki....kalu dok malu, mari ler....

mokku_chomer
Active Member
Active Member

Number of posts : 31
Registration date : 2008-09-14

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by kutu_beramboi on 2008-09-16, 15:34

mokku_chomer wrote:
kutu_beramboi wrote:
mokku_chomer wrote:
fauzana5828 wrote:patutler baru suruh kita wat nasi ayam, rupa2nya mak angkat dia dah tak der, baru nok cari kakak angkat pula yer.. mok ku sampai dah ker kacang soya kumin...jauh benar rumah komer yer....nye rasa kalu mokku masak apa pun sodap, bila mokku nok buat makan, nye lama dah dok gi umoh mokku ni

He..he...he.....nok mari umoh tu, mari je la....dok kang nok tunggu ajok makang jer kut...
InsyaAllah, tengoh duk tengok anok bulang la leni...nok booking tarikh nok ajok kengkawang berbuke kat teratak buruk ku...se agi, tengoh duk planning lauk pauk getek..balik-balik gulai terung ngan ikang goreng ngan sambal belacang kang...boring pulop!

jemputan ni berbentuk singular ke plural ?
lol!

Untuk sesapa yang ada rezki....kalu dok malu, mari ler....


bagi sesapa yg malunya plural, jgn la pigi...
bagi sesapa yg temboknya plural, boleh la pigi kot...
What a Face

kutu_beramboi
Active Member
Active Member

Number of posts : 597
Location : Qatar
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by fauzana5828 on 2008-09-16, 15:43

heehehehehe, mokku..mokku...muka tembok nye ni, nanti nye gi umoh deh

fauzana5828
Active Member
Active Member

Number of posts : 62
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by ahmadhasnan on 2008-09-16, 17:46

mokku masak lauk menda pun sedap blake biar hak tuler skali pun dok boring nye...air tangan mokku lain...
soya bean kirim dah ke ayahku...bole dok..

kakak angkat, ari tu kita hilang tu makna nya air abis dah la...hilang tu g cari kat lain pulak..bkn hilang saje...
nk ajak sblm blk msia tu kita ada ramai adik beradik nie...


*mak angkat ada 2 anak dara...kakak angkat ada 3...mokku ada 3 jugak..tp hero...klu bab mkn no hal...hehehhe

ahmadhasnan
Active Member
Active Member

Number of posts : 97
Registration date : 2008-04-26

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by mokku_chomer on 2008-09-16, 20:17

ahmadhasnan wrote:mokku masak lauk menda pun sedap blake biar hak tuler skali pun dok boring nye...air tangan mokku lain...
soya bean kirim dah ke ayahku...bole dok..

kakak angkat, ari tu kita hilang tu makna nya air abis dah la...hilang tu g cari kat lain pulak..bkn hilang saje...
nk ajak sblm blk msia tu kita ada ramai adik beradik nie...


*mak angkat ada 2 anak dara...kakak angkat ada 3...mokku ada 3 jugak..tp hero...klu bab mkn no hal...hehehhe


bodek ke nim???

mokku_chomer
Active Member
Active Member

Number of posts : 31
Registration date : 2008-09-14

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by ahmadhasnan on 2008-09-16, 22:26

lebih kurang mcm bodek jugak la...dah mak angkat blk dah...

ahmadhasnan
Active Member
Active Member

Number of posts : 97
Registration date : 2008-04-26

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by kutu_beramboi on 2008-09-17, 11:14

ali77 wrote:salam .. i member baru kat sini...
saje nak tahu .. kat mane boleh beli air soya kat sini.
dulu pernah dapat kat lulu satu kotak QR4 tapi sekarang susah nak cari..
ada kat megamart -Organic Soya -sampai QR50 sekotak sedangkan kat kl sekotak MYR2.oo


kat mana plak nak cari cincau ek ??? kalau ada, boleh buat soya-cincau .... slurppppp ... sedap tuuuuuuu ....

kutu_beramboi
Active Member
Active Member

Number of posts : 597
Location : Qatar
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by sandune DK on 2008-09-17, 16:22

kutu_beramboi wrote:
ali77 wrote:salam .. i member baru kat sini...
saje nak tahu .. kat mane boleh beli air soya kat sini.
dulu pernah dapat kat lulu satu kotak QR4 tapi sekarang susah nak cari..
ada kat megamart -Organic Soya -sampai QR50 sekotak sedangkan kat kl sekotak MYR2.oo


kat mana plak nak cari cincau ek ??? kalau ada, boleh buat soya-cincau .... slurppppp ... sedap tuuuuuuu ....

cik kutu leh beli kat Jakarta Food Stuff
kat sana ada jual cincau serbuk.....balik bancuh ngan air pas tu simpan dlm peti sejuk dua tiga jam.......jadi lah dia cincau

sandune DK
Active Member
Active Member

Number of posts : 93
Registration date : 2008-04-02

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by kutu_beramboi on 2008-09-17, 19:17

sandune DK wrote:
kutu_beramboi wrote:
ali77 wrote:salam .. i member baru kat sini...
saje nak tahu .. kat mane boleh beli air soya kat sini.
dulu pernah dapat kat lulu satu kotak QR4 tapi sekarang susah nak cari..
ada kat megamart -Organic Soya -sampai QR50 sekotak sedangkan kat kl sekotak MYR2.oo


kat mana plak nak cari cincau ek ??? kalau ada, boleh buat soya-cincau .... slurppppp ... sedap tuuuuuuu ....

cik kutu leh beli kat Jakarta Food Stuff
kat sana ada jual cincau serbuk.....balik bancuh ngan air pas tu simpan dlm peti sejuk dua tiga jam.......jadi lah dia cincau


Jakarta Food Stuff ni yang dekat souq as-sirri kan ?
(mcm mini jakarta la pulak)

kutu_beramboi
Active Member
Active Member

Number of posts : 597
Location : Qatar
Registration date : 2008-09-10

View user profile

Back to top Go down

Re: KAt mane ... nak dapat air soya

Post by Sponsored content Today at 18:03


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum