Permatang Pauh - Pembangkang dipercayai terus lakukan provokasi

View previous topic View next topic Go down

Permatang Pauh - Pembangkang dipercayai terus lakukan provokasi

Post by silver16v on 2008-08-21, 08:05

Pembangkang dipercayai terus lakukan provokasi

KUALA LUMPUR 17 Ogos (UTUSAN) - Pergerakan Pemuda Barisan Nasional (BN) percaya para penyokong parti pembangkang akan terus menekan dan melakukan provokasi serta menguji kesabaran petugas BN sepanjang tempoh kempen pilihan raya kecil Permatang Pauh.

Pengerusinya, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, BN berharap orang ramai, khususnya pengundi di kawasan itu, dapat menilai siapa yang sebenarnya tidak boleh dikawal, tidak berdisiplin, biadap, membaling botol, ganas, mengganggu jentera pilihan raya sehingga sanggup menyerang wartawan dan mencederakan jurufoto akhbar tempatan.

"Apakah nilai-nilai ganas seumpama ini yang mahu kita tonjolkan kepada generasi muda akan datang di negara ini, khususnya di kawasan Parlimen Permatang Pauh?

"Justeru, saya telah mengarahkan setiap jentera dan penyokong Pemuda BN agar terus mengutamakan disiplin, tata susila, etika dan nilai-nilai murni selama berkempen di Permatang Pauh, walau dalam apa jua keadaan sekalipun," katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Menteri Pelajaran itu yang juga Ketua Pergerakan Pemuda UMNO berkata demikian sebagai mengulas tindakan melampau para penyokong parti pakatan pembangkang yang dilaporkan menyerang pekerja parti BN dan jurugambar serta meraba petugas Puteri UMNO pada hari penamaan calon di Permatang Pauh semalam.


***but these photos tell a different story...

















silver16v
Active Member
Active Member

Number of posts : 360
Location : Doha
Registration date : 2008-04-01

View user profile http://www.malaysiaqatar.com

Back to top Go down

Re: Permatang Pauh - Pembangkang dipercayai terus lakukan provokasi

Post by zxzacx on 2008-08-21, 08:48

ala bro..bukan kita tak tau...
dah dia org control media...macam macam la bole buat...
bak kata saifudin nasution in debat perdana.One of x MT wanita umno cakap pembangkang befikiran sempit...dia jawap umno la yg menyempitkan kita...sempitkan hak kita dalam media cetak n elektronik.
setuju tak?

zxzacx
Active Member
Active Member

Number of posts : 68
Age : 49
Location : doha
Registration date : 2008-08-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Permatang Pauh - Pembangkang dipercayai terus lakukan provokasi

Post by Rifdee on 2008-08-21, 11:26

Dua-dua pun dua kali lima daaaaaaaaaaaaaaa.... biasanya parti cakap lain tapi pengikut-pengikut yang bagi gambaran lain...

Rifdee
Active Member
Active Member

Number of posts : 221
Registration date : 2008-04-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Permatang Pauh - Pembangkang dipercayai terus lakukan provokasi

Post by gangster_mache on 2008-08-21, 14:59

ermm... mace2 la loni gakk.... x tau doh nak pilih hak mano... semua berat blako doh...

pro pembangkang ckp kerajaan truk... pro kerajaan ckp pembangkang truk...
jamm coil abis kok alik hilir....

gangster_mache
Active Member
Active Member

Number of posts : 138
Registration date : 2008-04-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Permatang Pauh - Pembangkang dipercayai terus lakukan provokasi

Post by ahmadhasnan on 2008-08-22, 08:16

gangster_mache wrote:ermm... mace2 la loni gakk.... x tau doh nak pilih hak mano... semua berat blako doh...

pro pembangkang ckp kerajaan truk... pro kerajaan ckp pembangkang truk...
jamm coil abis kok alik hilir....

tu klu yg pro...klu semi pro ape cite plak..???

ahmadhasnan
Active Member
Active Member

Number of posts : 97
Registration date : 2008-04-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Permatang Pauh - Pembangkang dipercayai terus lakukan provokasi

Post by gangster_mache on 2008-08-22, 08:23

tu klu yg pro...klu semi pro ape cite plak..???[/quote]


klu ikut kawe..... semi pro nie ado dua...
ser hak duk atas pagar.... tgk jer yg mna ok skit dia pilih...
ser lagi hak rasa semua x betul.... rasa diri sendri yg layak dipilih...
demo hak mna ser... rasa2 demo nie hak no. 2 tuuu... hehheee

gangster_mache
Active Member
Active Member

Number of posts : 138
Registration date : 2008-04-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Permatang Pauh - Pembangkang dipercayai terus lakukan provokasi

Post by ahmadhasnan on 2008-08-23, 12:07

yolo ko...supo jah...samo blako....

ahmadhasnan
Active Member
Active Member

Number of posts : 97
Registration date : 2008-04-26

View user profile

Back to top Go down

Hari Ahad Mahkamah Tutup daaaa..

Post by abuadam on 2008-08-24, 21:55

Teringat anna cerita p.ramlee, penyamun cakap hari ni hari sabtu half day, esok ahad public holiday...





Hari ahad mahkamah tutup daa...

abuadam
Newbies
Newbies

Number of posts : 2
Registration date : 2008-04-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Permatang Pauh - Pembangkang dipercayai terus lakukan provokasi

Post by Sponsored content Today at 18:06


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum